Ελλάδα: Επίθεση των μελών της ΣΠΦ στον μάρτυρα-εισαγγελέα Β. Φούκα

images

Στην 36η συνεδρία της δίκης για τις επιθέσεις της ΣΠΦ, ανάμεσα στους μάρτυρες κατηγορίας ήταν ο Βασίλης Φούκας. Ο Βασίλης Φούκας ήταν ένα από τα βασικά στελέχη (αξιωματούχος) της δικαστικής μαφίας. Ο ίδιος διετέλεσε αναπληρωτής πρόεδρος στο εφετείο της 17Ν και ανακριτής στις υποθέσεις : 17Ν, ΕΛΑ, 1η Μάη, στην υπόθεση δολοφονίας του Μιχάλη Πρέκα και στη συμπλοκή στο Γκύζη με νεκρούς το Χρήστο Τσουτσουβή και τρεις μπάτσους.

Ο Φούκας εμφανίστηκε ιδιαίτερα άνετος στο δικαστήριο καθώς του ήταν οικείο το περιβάλλον. Οι σύντροφοι της ΣΠΦ κατηγορούνται για τον εμπρησμό του σπιτιού του το 2009. Αφού στη διάρκεια της εξέτασής του από τους δικαστές κατέθεσε ότι τρομοκρατήθηκε από τη φωτιά και ότι εάν δεν ήταν ο ίδιος η γυναίκα του θα είχε πεθάνει, ήταν η σειρά των συντρόφων της Συνωμοσίας να του απευθύνουν ερωτήσεις. Τότε ήταν που “ξύπνησε” μέσα του η παλιά του ανακριτική ιδιότητα… Ενώ οι ερωτήσεις αποδείκνυαν την κατάχρηση της δικαστικής του εξουσίας (με πρόσβαση στις μαρτυρικές καταθέσεις κ. α.), ο ίδιος φανερά ενοχλημένος από την εξέλιξη άρχισε να γίνεται εριστικός με τις απαντήσεις του. Μάλιστα κάποια στιγμή όταν ένοιωσε ότι “στριμώχνεται” διέκοψε τη κατάθεσή του και πήγε να φύγει πριν ολοκληρωθούν οι ερωτήσεις. Τότε οι σύντροφοι της Συνωμοσίας του επιτέθηκαν.

Ένας σαλτάροντας πάνω από τα έδρανα προς το μέρος του του έκοψε το δρόμο και ένας άλλος του έριξε μία γερή σφαλιάρα. Πριν ορμήσουν και οι υπόλοιποι σύντροφοι πρόλαβαν οι αστυνομικοί και τον φυγάδευσαν. Είχε προηγηθεί η φράση του πρώην εισαγγελέα “Εγώ δεν έχω να απαντήσω σε τίποτα!” για να εισπράξει από έναν σύντροφο την απάντηση “Μαλάκα σου κάψαμε το σπίτι, τώρα θα σου βάλουμε και βόμβα…”. Το δικαστήριο διέκοψε και αποφάσισε στην επόμενη συνεδρία να ξανακαλεστεί ο μάρτυρας για να ολοκληρωθούν οι ερωτήσεις.

11 Comments

  1. Μπράβο στους συντρόφους !!! Δεν ξεχνάμε κανέναν ρουφιάνο!!! Εννιάρες στα σκατοκέφαλά τους και βόμβες στα σπίτια τους !!! Βία στην Βία της κάθε εξουσίας!!

  2. Δώδεκα μηδέν says:

    Καλή η ενέργεια των συντρόφων εφόσον αντέδρασαν φυσικά σε κάποιον ο οποίος αποτέλει ένα μέρος απ τους ανθρώπους που καταδικάζουν σε πολλαπλά ισόβια αγωνιστές και ταυτόχρονα έχει το θράσος να αντιπαρατεθεί με την φυσική παρουσία σε ένα δικαστήριο εναντίον τους . Πέρα απ αυτό όμως θεωρώ ότι θα ήταν καλό να αντιληφθούμε τη προσέφερε αυτή η ενέργεια πέρα από τη φυσική αντίδραση και τη θεαματικότητα που προσφέρει μέσα ένα δικαστήριο . Πλήχθηκε με κάποιο τρόπο η υπόσταση του σωματικά η εικονικά ; Μπορεί να αποτελέσει στόχο για άλλους αναρχικούς για πιο σοβαρούς λόγους απ’ ότι αν εκφραζόταν η στοχοποίηση του με λόγια ; Τι σημασία έχει στην τελική ; , ναι μεν αποτελεί μια αντίδραση ακόμα και στην πιο έσχατη καταπίεση αλλά προσφέρει τίποτα αυτό στον αναρχικό αγώνα πέρα από εικόνες και ιστορίες ;Τι σημασία μπορεί να έχουν οι καταθέσεις του σε ανθρώπους οι οποίοι δεν πιστεύουν το δικαστήριο το οποίο τους δικάζει ; Στην συγκεκριμένη περίοδο που διανύουμε μου φαίνεται πολύ παράξενο να αντιλαμβάνομαστε τις εξουσιαστικές πτυχές του υπάρχοντος σε σχέση με ένα άτομο . Δηλαδή άμα πέσει ένας ε και τι έγινε…Δεν λέω ωραίο και φυσικό αλλά κάτι πέρα απ αυτό ;

    • canis_latrans says:

      Όπως λες, ήταν μια φυσική (αυθόρμητη θα πω εγω) αντίδραση. Δεν κατάλαβα πώς ακριβώς καταλήγεις στο συμπέρασμα, ότι η ενέργεια αυτή δείχνει ότι οι εξουσιαστικές πτυχές γίνονται αντιληπτές σε σχέση με ένα άτομο. Αυτό το συγκεκριμένο άτομο ήταν εκεί, την δεδομένη στιγμή. Αυτό το συγκεκριμένο άτομο έχει παίξει και παίζει έναν πολύ συγκεκριμένο ρόλο. Αυτό το άτομο πρώτα ξεφτιλίστηκε μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου μέσα από τις ερωτήσεις που δέχτηκε και, όταν πήγε να την κάνει, προκλητικά, τότε ήταν που δέχθηκε την επίθεση. Και όπως είπες κι εσύ, όλα αυτά έγιναν “μέσα σε ένα δικαστήριο”. Προφανώς και επλήγη η υπόστασή του.

      Από κει και πέρα, για τον αν προσφέρει κάτι αυτή η ενέργεια στον αναρχικό αγώνα, έχω να πω 3 πράγματα: α) Σε ποιον αναρχικό αγώνα αναφέρεσαι; Και ποιοι είναι οι “άλλοι αναρχικοί”; Να το ξεκαθαρίσουμε αυτό, και μετά το ξανασυζητάμε. Αντιλαμβάνεσαι, φαντάζομαι, ότι η ενέργεια δεν είναι αποκομμένη από την γενικότερη στάση και δράση των συντρόφων, άρα το να την απομονώνεις για να την απαξιώσεις είναι επιεικώς πολιτικάντικο και κακόβουλο. β) Ο αντίκτυπος που έχουν τέτοιες ενέργειες έχει φανεί στην πράξη. γ) Αν θες οπωσδήποτε να αποκομίσεις κάποιο “όφελος” από αυτή την συγκεκριμένη ενέργεια, κράτα αυτό: Αξιοπρέπεια. Διότι αυτό που ονομάζεις “αναρχικός αγώνας” και “άλλοι αναρχικοί” την έχουν χάσει εδώ και πολύ καιρό, και εντός και εκτός δικαστηρίων.

      Και κάτι τελευταίο για την “θεαματικότητα” και τις “εικόνες και ιστορίες” που ανέφερες: θεαματικότητα, εικόνες και ιστορίες δεν είναι το να επιτίθεσαι λεκτικά και φυσικά στο πρόσωπο ενός εχθρού. Ειδικά όταν το κάνεις σε συνθήκες αιχμαλωσίας. Εικόνες και ιστορίες είναι τα αυτοοργανωμένα πανηγύρια και οι πορείες με σκυμμένο το κεφάλι, που γίνονται απλά για να γίνουν, για να αισθάνονται ότι έχουν λόγο ύπαρξης αυτοί που τα κάνουν. Αυτοί είναι που αναζητούν την θεαματικότητα, την ακροαματικότητα, την δημοφιλία, την ανοχή και την συμπάθεια της πλέμπας.

      • Διαφωνώ με τη προσέγγιση του δώδεκα μηδέν.Η ενέργεια αυτή ήταν μια όμορφη στιγμή, μέσα στη γενική μιζέρια του τελευταίου καιρού.

        Για πες μου όμως ρε κανις λατρανς (κι αυτό λατινικό είναι;).

        “Διότι αυτό που ονομάζεις “αναρχικός αγώνας” και “άλλοι αναρχικοί” την έχουν χάσει εδώ και πολύ καιρό, και εντός και εκτός δικαστηρίων.”

        Ποιους εννοείς; Και στην τελική όποιους κι αν εννοείς η απάντηση στην όντως άστοχη κριτική (αν και την είδα καλοπροαίρετη) είναι πάλι κράξιμο σε άλλους αναρχικούς, στο χώρο, στους αναξιοπρεπείς των δικαστηρίων αλλά και εκτός αυτών;

        Δεν νομίζεις εσύ και οι άλλοι/ες του σιναφιού σου πως πρέπει να απογαλακτιστείτε από την αντιχωρίαση; Γιατί πάνω στη γενίκευση που κάνεις, προσβάλεις πολύ κόσμο, που σίγουρα άμα κάτσεις και το σκεφτείς καλύτερα, δεν είναι αναξιοπρεπής, ούτε και κάνει και πορείες με σκυμμένο κεφάλι. Και μη μου μιλήσεις για μειοψηφίες και πλειοψηφίες, είναι τραγικό ατομικιστές και μηδενιστές να μιλάν με τέτοιους όρους, όπως αντίστοιχα και με όρους αξιοπρέπειας (τι γενικό).

        Όταν θέλεις να ασκείς κριτική κάπου, καλοπροαίρετη, κακοπροαίρετη, με βρισιές, με επιχειρήματα ή ότι άλλο θες, κάντο, έστω και ανώνυμα, αλλά ρε φίλε γίνε πιο συγκεκριμένος. Οι τάδε στην τάδε πορεία, ο τάδε στο τάδε δικαστήριο. Κι αν πάλι δε θες να μπεις στον κόπο, αλλά θες να ανεβάσεις τον εαυτό σου ή άλλους ρίχνοντας κάποιους άλλους, κάντο, αλλά τόνιζε, ότι προφανώς η αναφορά δε γίνεται για όλους τους αναρχικούς, αλλά για ένα κομμάτι τους.

        Γιατί εγώ είμαι αναρχικός και δεν κάνω πορείες με σκυμμένο κεφάλι, ούτε θεωρώ ότι στέκομαι αναξιοπρεπώς στη ζωή μου, όπως και πολλοί σύντροφοι όλων των τάσεων και μου τη σπάει να βγαίνει ο καθένας και να διασπείρει τις μαλακείες του μαζί με μια ανούσια και αντιδιαλεκτική θέληση για διαχωρισμό και διάσπαση για να ευφράνει την δική του, μοναδική αλήθεια. Αλήθεια, που ω τι ειρωνία, χτίζει κυρίως, απέναντι στην αναρχία και στους αναρχικούς.

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ

      • canis_latrans says:

        @Xaos fasi
        α) όσο γενικά μίλησε ο Δώδεκα μηδέν για “αναρχικό αγώνα” και “άλλους αναρχικούς”, άλλο τόσο γενικά απάντησα. δεν έχω λόγο να μπω σε διαδικασία απαρίθμησης σαν αυτή που περιγράφεις.
        β) η “αξιοπρέπεια” δεν είναι κάτι γενικό. είναι κάτι υποκειμενικό.
        γ) όταν λέω ό,τι λέω, με όποιο τρόπο το λέω, το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί είναι το αν προσβάλλεται οποιοσδήποτε/οποιαδήποτε.
        δ) σε ποιο “σινάφι” αναφέρεσαι;
        ε) “καλοπροαίρετα” μπορούν να ειπωθούν πολλά. το περιτύλιγμα δεν αλλάζει την ουσία.
        και τέλος, στ) ναι, κι αυτό λατινικό είναι.

  3. Αναστασία says:

    Ποιόν ”αναρχικό” αγώνα ; Ποιόν αγώνα κάνετε ακριβώς οι κοινωνιστές ; Εκτός και αν θεωρείς αγώνα τον ανταγωνισμό για το ποιός πίνει περισσότερες μπύρες και μπάφους στα Εξάρχεια. Οι μόνοι πραγματικοί αναρχικοί βρίσκονται στη φυλακή αυτή τη στιγμή και δεν έχουν καμία σχέση με εσάς και τον αξιολύπητο ”αγώνα” σας.

    • Άρα εσύ ή μας γράφεις από τη φυλακή ή δεν είσαι αναρχική, οπότε το “καμία σχέση με εσάς και τον αξιολύπητο “αγώνα” σας” θα έπρεπε να το γράψεις σε α’ πληθυντικό.

      • Αναστασία says:

        Δεν αυτοπροσδιορίζομαι έτσι, ούτως ή άλλως. Έχεις αδυναμία κατανόησης ; Αναφέρομαι στους κοινωνιστές ”αναρχικούς” και τον αξιολύπητο ”αγώνα” τους. Eιδικότερα, αναφέρομαι στους πουθενάδες ”αναρχικούς” που κριτικάρουν τους πυρήνες της Σ.Π.Φ ενώ δεν φτάνουν ούτε μία τρίχα από τα αρχίδια τους.

  4. Εγω πιστευω οτι οι μονοι πραγματικοι αναρχικοι ειναι αυτοι που ανεξαρτητως τασης επιλεγουν την αμεση δραση σαν εργαλειο μετουσιωσης των λογων τους. Γιατι να δηλωνεις αναρχικος χωρις να πραττεις ειναι αντιφαση. Και η κοινωνιστικη ή αντικοινωνιστικη ταση και αντιληψη δεν εχει σχεση σε αυτο το ζητημα. Οτι και να πιστευεις σε αυτο το τομεα η δραση ειναι δραση…οποτε πιστευω οτι ειναι ακυρη η κουβεντα εδω..οι συντροφοι ενηργησαν ετσι αυθορμητα και καλα κανανε..η αληθεια ειναι πως αλλοι κατηγορουμενοι για αναρχικες πραξεις κανουν τουμπεκι και γλυφουν τα δικαστηρια επειδη θελουν καλη ποινη. Επισης αλλοι αναρχικοι ειναι παντελως αδιαφοροι και αλλοι εξισου επιθετικοι. Υπαρχουν πολλων ειδων στασεις. Εμενα η σταση του στυλ “εμπιστευομαι το δικαστηριο” κλπ που εχω ακουσει οτι λεγαν καπιοι στις απολογιες τους ειναι η μονη που δεν μου κανει. Η αδιαφορια ή η επιθετικοτητα μου αρεσουν. και για να ειμαι ειλικρινης με τσαντιζει η κοροιδια…δηλαδη ρε αδερφε σε πιασαν με το ταδε αντικειμενο…κανει μπαμ οτι πχ βαζεις γκαζια,βομβες,κανεις ληστειες κλπ…μην αρχιζεις τια βλακειεα περι πολιτικης διωξης κλπ…μην πεις τιποτα τουλαχιστον…ελεος…αλλα ξεφευγω παλι…οποτε πιστευω χωρις φετιχισμους κλπ και ανεξαρτητως τασης ας προταξουμε την αμεση δραση εναντια στο υπαρχον…

    • ακριβως, nm, ωρα ηταν επιτελους να ειπωθει οτι η δραση και η πραξη δεν εχουν να κανουν με κοινωνιστες, αντικοινωνιστες, μηδενιστες κλπ. η πραττεις η οχι, η κανεις τις αρνησεις σου πραξη η οχι.
      αναστασια συγχαρητηρια, οι συντροφοι σου θα ητανε περυφανοι που κανεις τοσο ψαγμενες πολιτικες τοποθετησεις προς υπερασπιση τους.

  5. NonServiam {Inter Arma} says:

    Ας διατηρήσουμε ένα επίπεδο στη συζήτηση, σύντροφοι/ισσες, μην το κάνουμε indymedia.

Leave a Reply to Μηδεν Cancel

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*