“Ο φόβος πρώτα φωλιάζει στις ψυχές μας και μετά υψώνει τα τείχη των φυλακών του” – Κείμενο της ΣΠΦ για τις φυλακές

images

Στάλθηκε στο Inter Arma από τη Σ.Π.Φ. – Πυρήνας Φυλακής:

Μία πρόκληση… Η φυγή του Χριστόδουλου Ξηρού απ’ τις φυλακές και η επιστροφή του στον ένοπλο αγώνα.

Πολλά ψέματα… Ο τηλεοπτικός μονόλογος που αφηγείται την κατάσταση στις φυλακές με όρους σινεμά. «Τρομοκράτες που κάνουν κουμάντο στην φυλακή…»

«οι Πυρήνες της Φωτιάς που διατάζουν τους δεσμοφύλακες»

«Τρομοκρατικό ρεβεγιόν απόδρασης»

Ο εχθρός… Η κατασκευή μιας φυλακής μέσα στη φυλακή με την κωδική ονομασία «φυλακή υψίστης ασφαλείας τύπου Γ»

Μία αλήθεια… Δεν φτάνουν όλες οι κλειδαριές του κόσμου για να φυλακίσουν την αμετακίνητη απόφασή μας να παραμείνουμε εχθροί της εξουσίας ως το τέλος…

i. Η προπαγάνδα γίνεται πράξη

Τους τελευταίους μήνες οι δημοσιογράφοι ως ιδιοκτήτες της μοναδικής αλήθειας, ακολουθώντας τις εντολές της εξουσίας κατασκεύασαν μία τρομοφοβική ατμόσφαιρα. Ένα τηλεοπτικό σενάριο «αλήθειας» που μιλούσε για «αιμοσταγείς τρομοκράτες» και εμπλουτίστηκε με την προκλητική επικήρυξη των 4 εκατομμυρίων ευρώ προς κάθε επίδοξο ρουφιάνο που θα συνείσφερε στη σύλληψη των καταζητούμενων . Πίσω απ’ την επικοινωνιακή παλίρροια του ψέματος εμφανίστηκε η αλήθεια της καταστολής.

Μετά την προπαγάνδα έρχεται η πράξη…

Η αρχή της αστυνομικής εκστρατείας έγινε με τις δεκάδες εφόδους σε σπίτια συντρόφων και ατόμων του «χώρου». Παράλληλα η τρομοφοβική υστερία είχε ευδοκιμήσει ώστε να δοκιμαστεί η πρόταση για την έναρξη του πρώτου ελληνικού Γκουαντάναμο. Ένα Γκουαντανάμο που αρχικά η εξουσία επιδιώκει να εγκαθιδρυθεί στις φυλακές Δομοκού, έπειτα σε όλες τις φυλακές και μετά να διευρυνθεί παντού στους δρόμους, στις πλατείες, στα μυαλά και στις ψυχές των ανθρώπων. Γιατί όντως εκεί είνaι ο στόχος.

Ο φασίστας πρώην δικαστής που διοικεί το υπουργείο δικαιοσύνης κινεί ήδη τα νήματα αποσπώντας την συναίνεση ή ακόμα και τα χειροκροτήματα του τηλεοπτικού κοινού.

ii. Η απομόνωση της λήθης

Οι φυλακές υψίστης ασφαλείας δεν είναι μόνο περισσότερα κάγκελα και παραπανίσιο τσιμέντο που κρύβει τον ήλιο. Δεν είναι μόνο ένα νομοθετικό δηλητήριο που δολοφονεί αργά και σταθερά την ζωή των κρατουμένων.

Είναι ένα πείραμα αμνησίας. Μία επιστημονική διαδικασία για τους αιχμαλώτους να ξεχάσουν και να ξεχαστούν.

Η αύξηση του ορίου των χρόνων φυλακής, η απαγόρευση αδειών, η αισθητηριακή απομόνωση με την απομάκρυνση και τον περιορισμό της ανθρώπινης επικοινωνίας με τα κοντινά μας πρόσωπα θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι υπάρχει ζωή. Μία ζωή που δεν τελειώνει στα τείχη του προαυλίου της φυλακής. Ταυτόχρονα με το θάψιμό μας στους τσιμεντένιους τάφους υψίστης ασφαλείας επιδιώκουν να μας νικήσει η λήθη. Ιδιαίτερα θέλουν να κλειδώσουν την εμπειρία του αντάρτικου πόλης, να την αποσυνδέσουν απ’ την πραγματικότητα και να την διαγράψουν ως ιστορία και ως βίωμα. Ότι ξεχνιέται είναι καταδικασμένο να πεθάνει…

iii. Η εξουσία αγαπά την διαίρεση

Στις 27/03/2014 δολοφονείται ο κρατούμενος Ιλία Καρέλι ο οποίος λίγες μέρες πριν είχε μαχαιρώσει έναν υπαρχιφύλακα.

Ο Καρέλι ξυλοκοπείται μέχρι θανάτου από μπάτσους και δεσμοφύλακες. Δεν είναι ο πρώτος ούτε θα είναι ο τελευταίος που αποφυλακίζεται μέσα σε φέρετρο. Απλά η περίπτωση του δεν μπορούσε να κρυφτεί πίσω από δικαιολογίες και ψέματα.

Γιατί όλοι γνωρίζουν πως η φυλακή με τον τρόπο της είναι το βασίλειο του θανάτου. Ο θάνατος διοικεί την φυλακή άλλοτε αργός καθημερινός μέσα απ’ τα ψυχοφάρμακα την πρέζα και τις κενές σελίδες ημερολογίου κι άλλοτε σε μορφή στατιστικής από γραφειοκρατία, έλλειψη ιατρικού προσωπικού και αδιέξοδα σε τέσσερις τοίχους.

Ταυτόχρονα, πλέον ο φόβος διοικεί τις φυλακές έχοντας ως συνεργάτη την διαίρεση. Η τιμωρία των φυλακών υψίστης ασφαλείας διαιρεί τους κρατούμενους. Υπάρχουν οι απείθαρχοι – επικίνδυνοι κρατούμενοι και οι υπάκουοι, οι «οι καλοί», οι πρόθυμοι συνεργάτες των δεσμοφυλάκων και του εισαγγελέα. Αυτό δεν είναι καινούργιο, όμως τώρα είναι επίσημο. Το νομοσχέδιο για τις φυλακές υψίστης ασφαλείας το λέει ξεκάθαρα. Όποιος κρατούμενος βοηθήσει με πληροφορίες για την αποτροπή «τρομοκρατικών πράξεων» ή την σύλληψη «τρομοκρατών» απολαμβάνει πλέον το χάιδεμα του κράτους που εκφράζεται με την αποφυλάκιση του και την ένταξή του σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων. Το δηλητήριο της καχυποψίας κυλάει πλέον στις φλέβες της φυλακής. Οι ρουφιάνοι αποκτούν νέο κίνητρο αφού το κράτος μπορεί να τους παρασημοφορήσει με την δική του εκδοχή «ελευθερίας». Όμως υπάρχει κάτι ακόμη χειρότερο απ’ την ρουφιανιά. Οι νέες φυλακές υψίστης ασφαλείας λειτουργούν ως αντι-κίνητρο. Είναι το νέο φόβητρο που παραμονεύει. Το γράμμα του νόμου είναι ξεκάθαρο. Εάν ο εισαγγελέας κρίνει κάποιον κρατούμενο ως «επικίνδυνο», ανεξάρτητα απ’ το «ποινικό του αδίκημα», τότε αυτομάτως αυτός μπορεί να χαρακτηριστεί κρατούμενος τύπου Γ και να μεταφερθεί στις φυλακές υψίστης ασφαλείας.

Τι σημαίνει αυτό πίσω απ’ τις γραμμές; Ότι ο καθένας που διεκδικεί το ελάχιστο της αξιοπρέπειας μέσα στη φυλακή απ’ την διαμαρτυρία απέναντι στις συνθήκες διαβίωσης μέχρι την εναντίωση στην προσβλητική συμπεριφορά δεσμοφυλάκων, αυτομάτως μπορεί να χαρακτηριστεί ως «πρόβλημα». Τώρα λοιπόν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για όλα τα «ενοχλητικά προβλήματα». Οι αποθήκες αυτές έχουν όνομα… είναι οι φυλακές υψίστης ασφαλείας.

Έτσι οι διοικητές των φυλακών επιδιώκουν να βουλιάζουν τους κρατούμενους στην αδιαφορία και στην παθητικότητα. Σε αυτό το βούλιαγμα δεν υπάρχει σανίδα σωτηρίας μόνο ψευδαισθήσεις που βρίσκουν καταφύγιο στην σιωπή.

iv. Απ’ την θεωρία στην πράξη

Δεν συμπαθούμε τις αναλύσεις για τις αναλύσεις. Επιθυμία μας είναι να σπάσουμε την επιφάνεια του προβλήματος και να αναζητήσουμε την εξόντωσή του.

Είναι γεγονός πως η Δημοκρατία είναι μια σιδερένια γροθιά μέσα σε βελούδινο γάντι. Τώρα που το βελούδο έχει κουρελιαστεί μένει μόνο το σίδερο. Συνολικά η εξουσία έχει ξεμείνει από οικονομικές υποσχέσεις και το μόνο που της απομένει είναι οι απειλές και η τιμωρία. Στα απομεινάρια του καταναλωτικού παραδείσου και της μικροαστικής ευτυχίας της μικροϊδιοκτησίας και της κατοχής αντικειμένων, ανατέλει το Κόμμα του Νόμου και της Τάξης. Η εξουσία λέει «όσους δεν μπορώ να ξεγελάσω, τουλάχιστον θα τους φοβίσω…» Ο φόβος λοιπόν κυβερνά. Η Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς έχουμε ξεκαθαρίσει τις προθέσεις μας. Στον τρόμο απαντάς με τρόμο. Ο μόνος τρόπος να διώξουμε τον φόβο και την τυραννία του, είναι να τον μεταφέρουμε στην αυλή του εχθρού. Ο αναρχικός ένοπλος αγώνας μέσα από αυτόνομους πυρήνες συγγένειας που άλλοτε συναντιούνται στο άτυπο δίκτυο της FAI και άλλοτε όχι, είναι η δικιά μας απάντηση στην εξουσία.

Φυσικά για εμάς που ζούμε στη χώρα της αιχμαλωσίας οι επιλογές είναι λίγες και συχνά κλειδωμένες. Όμως στη δυσκολία κρύβεται και η ομορφιά του αγώνα.

Μέχρι να δημιουργήσουμε “τη δικιά μας μερα” συχνά βρισκόμαστε σε ενδιάμεση κατάσταση κινητοποιήσεων. Όπως και σήμερα, που την στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο, πραγματοποιείται κινητοποίηση σχεδόν σε όλες τις φυλακές τύπου της ελλάδας ενάντια στο φασιστικό νομοσχέδιο για τις φυλακές τύπου Γ. (με άρνηση μεσημεριανού κλειδώματος, συγκεντρώσεις κρατουμένων και συνθήματα στα προαύλια, αποχή συσσιτίου κ. ά.)

Γνωρίζουμε τις αντιφάσεις που υπάρχουν στις κινητοποιήσεις των φυλακών. Για να το πούμε απλά για εμάς ακόμα και μία χρυσή φυλακή είναι πάντα φυλακή. Αυτό που θέλουμε δεν είναι η βελτίωση των συνθηκών της φυλακής, αλλά η καταστροφή της ίδιας της φυλακής. Σίγουρα λοιπόν δεν μας γεμίζουν οι ενδιάμεσοι αγώνες, ούτε περιέχουν την ένταση του μίσους που τρέφουμε ενάντια στις φυλακές. Όμως, σε συνθήκες αιχμαλωσίας, ακόμα και αυτές οι μικρές στιγμές υποτυπώδους αποσταθεροποίησης της ομαλής λειτουργίας του σωφρονιστικού συστήματος, είναι ίσως κάποιες απαραίτητες ανάσες που κρατάνε ζωντανή την υπόσχεση πως «η μέρα μας θα έρθει…».

v. για την…Νεα Ατλαντίδα

Καθημερινά γνωρίζουμε πως δεκάδες πράξεις ανυποταξίας συναντιούνται επιθυμώντας να γκρεμίσουν τον κόσμο της εξουσίας. Μέσα απ’ τα συντρίμμια του κράτους και της κοινωνίας του μπορεί να αναδυθεί μία νέα αχαρτογράφητη περιοχή, όχι με γεωγραφικούς όρους, αλλά με απεριόριστη ελευθερία. Σε αυτήν την νέα Ατλαντίδα δεν θα υπάρχει ούτε ένα εκατοστό εδάφους για φυλακές και δήμιους. Σήμερα απ’ τις φυλακές της ελλάδας στέλνουμε δύναμη και αλληλεγγύη στα φυλακισμένα αδέρφια σε όλο τον κόσμο. Ξεχωριστά όμως θέλουμε να αναφερθούμε στον Nicola και τον Alfredo (αιχμάλωτους για δράση της FAI) στην ειδική πτέρυγα των ιταλικών φυλακών που η αλληλογραφία τους λογοκρίνεται και τα κείμενα τους κατάσχονται απ’ την αστυνομία… σκέψης.

Σύντροφοι είμαστε πάντα δίπλα σας…

Η ΔΡΑΣΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ

ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς FAI/IRF

Πυρήνας φυλακής

Φυλακές Κορυδαλλού

03/04/2014

42 Comments

  1. γιατί δεν αναφέρεται πουθενά η πηγή; Το κείμενο γράφτηκε για εκδήλωση της σταλινικής κοινωνιστικής εφημερίδας “Κόντρα”

    • Felis_Chaus {Inter Arma} says:

      Η πηγή αναφέρεται ξεκάθαρα πάνω-πάνω: “Στάλθηκε στο Inter Arma από τη Σ.Π.Φ. – Πυρήνας Φυλακής”.

  2. αναρες says:

    Εσυ ο πρωτος με τα πελωρια κομπλεξ ειδες στο κειμενο της ΣΠΦ καποια εκπτωση στον μηδενιστικο -αντικοινωνικο λογο της για να γινει αρεστη στους κοινωνιστες της “κοντρας”;Αυτο θα ειχε οντως σημασια!!Αλλα φαινεται οτι το κομπλεξ κατωτεροτητας σου ειναι τοσο μεγαλο που οτι κι αν γινοταν εαν ειχε την υπογραφη της συνωμοσιας θα το καταδικαζες…Ομως και οι συντροφοι του interarma καλο ειναι να μην αφηνουν την χολη του καθε ψηφιακου ανυπαρκτου να δημοσιευεται μεταμφιεσμενη σε σχολιο.Αναρχικοι ειμαστε κι οχι δημοκρατες για να ανοιγουμε διαλογο με τον καθε καμμενο του πληκτρολογιου..

  3. Σε αυτη την εκδηλωση μιλησαν οι πολιτικοι κρατουμενοι. Η σπφ και οι αναρχικοι απο τη δ πτερυγα φυλακων.

  4. εντάξει ρε σύντροφοι, αλλά από πότε μιλάμε ως μηδενιστές στα σταλινικά απολιθώματα;

  5. και μάλλον ο αναρες κάτι δεν κατάλαβε καλά, δεν καταδικάζω τη σπφ, τους λάτρεις των γκούλαγκ καταδικάζω. Και δεν κατάλαβα, δεν μπορούμε να κάνουμε κριτική σε μια πράξη της σπφ; Τι μηδενιστες είμαστε εάν ξαναστήνουμε είδωλα να προσκυνάμε;
    Και στομ nm: από πότε δεχόμαστε τον όρο “πολιτικοί κρατούμενοι” ως μηδενιστές; Συγγνώμη, αλλά ο μηδενισμός στην Ελλάδα έχει φάει μεγάλη σύγχυση.
    Καμιά ανοχή στους σταλινικούς, είναι προαιώνιοι εχθροί της αναρχίας!

    • Αλληλέγγυος ΣΠΦ says:

      ρε κολλημένε εγκέφαλε μη μας τρελάνεις κιόλας ! καθε φορά τις χαζοκριτικές θα κάνεις ; Αντε ρε πήγαινε και σε κανένα “γήπεδο”
      να ξελαμπικάρεις …

  6. αναρες says:

    ελεος με τους ψηφιακους “μηδενιστες”και την ιδεολογικη καθαροτητα τους.Αν εκαναν πραξη εστω το ενα εκατοστο απο ολα αυτα τα υπερφυαλα που γραφουν τοτε η κριτικη τους θα ειχε αξια.Η συγχιση υπαρχει γιατι καποιοι πιστευουν οτι κανουν επανασταση απο το facebook..Φυσικα κανω και την αυτοκριτικη μου για αυτο τα σχολια μου δεν διακρινονται απο ιδεολογικο δογματισμο..ουτε απο καθαροτητα.Επιπλεον αν πισω απο τα σχολια κρυβονται οι γνωστοι κομπλεξικοι επικριτες της σπφ που αυτοπαρουσιαζονται ως μηδενιστες τοτε συγχαρητηρια για την παρασταση …απο οτι φαινεται δεν εχετε ικανοτητα για τιποτα περισσοτερο.Περαστικα σας…

  7. 3+1

    α) Δυστυχώς η φυλακή τύπου Γ δεν είναι ο εχθρός μόνον ένα από τα όπλα του. Οι τακτικές του εκφοβισμού και της αστυνόμευσης της σκέψης δεν είναι καινούργιες. Αυτό που είναι καινούργιο είναι η απροκάλυπτη εγκαθίδρυση ενός επίσημου τέτοιου μηχανισμού καταστολής και αιχμαλωσίας. Η εκδίκησή του κρατικού μηχανισμού δεν περιορίζεται πια στα στρατόπεδα συγκέντρωσης αλλά απλώνει τα πλοκάμια της και μέσα σ’ αυτά ποινικοποιώντας την προάσπιση της στοιχειώδους αξιοπρέπειας αλλά και των απατηλών δικαιωμάτων που θεωρητικά παραχωρεί. Η κίνηση για τον φυλακισμένο είναι ματ.

    Είναι όμως και μια ξεκάθαρη ευκαιρία να διακρίνει κανείς το πραγματικό πρόσωπο του κράτους. Ο εγωιστής ίσως δεν ενδιαφέρεται για την αφύπνιση του συνόλου, ο φυλακισμένος όμως χρειάζεται αλληλέγγυους. Χρειάζεται πάνω απ’ όλα να προστατευθεί από την λήθη.

    β)Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί κρατούμενοι. Και δεν υπάρχουν αθώοι. Η ζωή του καθενός αξίζει όσο οι επιλογές του, υπάρχουν όμως πράγματα που δεν είναι επιλογή κανενός.

    Στα μαγαζάκια κράτησης εκτός από την έντονη ιδρυματοποίηση, την αλλοτρίωση και τον φόβο πολλοί τρόφιμοι βιώνουν κι ένα ομαδικό σύνδρομο Στοκχόλμης αντιδρώντας στους απαγωγείς τους με μια εσφαλμένη συνενοχή. Δεν δικαιολογώ κανέναν και ούτε προσπαθώ να απλώσω συχγωρο-σέντονο για το ρουφιανιλίκι και την αδιαφορία. Αναφέρομαι στην συμμόρφωση.

    Η καθυπόταξη στην φυλακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επιλογή. Σ’ αυτό στοχεύουν πρωτίστως οι ανθρωποφύλακες. Ένα στρεβλωμένο και καλά φιλότιμο δένει τους ανθρώπους μέσα τους τόσο σφιχτά που δεν χρειάζεται πια να ασχοληθεί κανείς να τους δέσει και σωματικά. Αφαιρώντας τους απείθαρχους από το σύνολο και μεταφέροντας τους σε μιαν άλλη αποθήκη, σκληρότερη ή όχι, το σύστημα δεν στοχεύει μόνο στην υποταγή του απείθαρχου αλλά και στην δημιουργία μιας αρνητικής πολικότητας με μαγνητικό βορρά την ενδοτικότητα και την αποδοχή.

    Δέκα- είκοσι αιχμάλωτοι δεν αποτελούν κίνδυνο για καμιά φυλακή από μόνοι τους. Ο κίνδυνος είναι στα νούμερα. Το ΝΚ έχει έναν φύλακα σε κάθε κιγκλίδα. Οι γυναίκες δύο. Το σύστημα δεν μπορεί να ρισκάρει την μαζική μαχητική κινητοποίηση όλων των φυλακισμένων ταυτόχρονα. Είναι αμφίβολο ακόμη και το αν έχει την δύναμη να καταστείλει μια κίνηση τέτοιου εύρους. Ποντάρει στην υποχωρητικότητα του κρατούμενου και προσπαθεί με κάθε τρόπο να προάγει την συμμόρφωση του με μοχλό τον εκφοβισμό και την αποδόμηση του ατόμου από την μια πλευρά και με την διαίρεση και την αποκοπή από την άλλη.

    Όπως σίγουρα κατάλαβαν και τα παιδιά της ΣΠΦ τότε με την μεταγωγή τους από την Α πτέρυγα στην Δ του Κορυδαλλού, οι ίδιοι οι κρατούμενοι καταντούν κάποτε να υπερασπίζονται την εξουσία των απαγωγέων τους και την εύρυθμη λειτουργία του κρατητηρίου τους χωρίς όφελος ικανό ή συγκεκριμένο. Αυτό προσπαθεί να προφυλάξει ο κρατικός μηχανισμός. Την κεκτημένη και απόλυτη ισοπέδωση του φυλακισμένου μέσω της οικειοθελούς υποταγής του στην κράτηση. Εδώ κρύβεται και το κλειδί της συλλογικής αμνησίας που γεννά την απάθεια και που με σθένος θα προσπαθήσει να προστατέψει το κάθε σύστημα εγκλεισμού. Δεν τους ξεχνούν οι οικείοι τους- ξεχνούν αυτοί τον εαυτό τους.

    γ) Κοινωνιστές ή αντικοινωνικοί σ’ αυτήν την μάχη δεν έχει σημασία κατά την γνώμη μου. Δεν πιστεύω ότι η ΣΠΦ συντάσσεται με την κόντρα επειδή τους μιλάει. Εξ’ άλλου αν ψάχνουμε για ιδεολογική «καθαρότητα» ο κάθε αναρχικός είναι φύσει αυτόνομος και δεν πρέπει να υποταχθεί ούτε καν στον ζυγό κάποιας θεωρητικής ευθείας. Είμαι με τον αναρες σ’ αυτό- ο δογματισμός δεν είναι χρήσιμος για κανέναν σ’ αυτή τη φάση.

    Την ΔΙΑΙΡΕΣΗ θέλουν, ας μην τους την δώσουμε στο πιάτο. Κανείς δεν ζητάει από τον άλλο να συνταχθεί. Αλληλεγγύη μόνο.

    +1 ερώτηση:
    Σχετικά με τους “ενδιάμεσους αγώνες” έχω την γνώμη ότι οι κανόνες εμπλοκής αλλάζουν δραματικά σε συνθήκες αιχμαλωσίας και ότι μια μάχη χαμένη εκ των προτέρων δεν είναι ποτέ μια ηρωική μάχη- είναι απλά μια ηλίθια μάχη. Καμιά εξέγερση από μέσα δεν μπορεί να έχει το αποτέλεσμα της απόλυτης κατάλυσης του συστήματος εγκλεισμού. Οι φυλακές και τα τσιμέντα δεν γκρεμίζονται με σεντόνια και πλαστικά κουτάλια.

    Σύμφωνοι, ακόμη και μια χρυσή φυλακή θα είναι πάντα φυλακή- αυτό δεν σημαίνει πως υποχρεούται κανείς να αποδεχθεί και την σκατένια χωρίς καμιά προσπάθεια να καλυτερέψει τις συνθήκες του.

    Αναρωτιέμαι λοιπόν: αν ο κρατούμενος αντιστέκεται με κάθε τρόπο που μπορεί χωρίς να σερβίρει το κουφάρι του στα πόδια του εχθρού, πως μπορεί η αντίσταση του να ονομαστεί ενδιάμεση;

  8. πολλά λόγια σύντροφε ανάρες, αλλά για τη ταμπακιέρα τίποτα…

  9. Φίλε aaa σε ποιον κόσμο ζεις; Από ποιο βάθρο παραδίδεις μαθήματα ιδεολογικής και φρασεολογικής καθαρότητας όταν εμείς είμαστε έξω και στο internet κι αυτοί φλέγονται στο 2χ3;

    Η ίδια η χρήση του διαδικτύου δεν είναι μια αποδοχή; Ένα εμπορευματοποιημένο μέσο ελέγχου της πληροφόρησης που το χρησιμοποιείς με τους δικούς τους όρους και κάτω από το πανταχού παρόν μάτι του μεγάλου αδερφού;

    Εκτός αν τρέφεις την αυταπάτη ότι εσύ το χρησιμοποιείς “ελεύθερα” αυτό το πεδίο που όπως όλα αστυνομεύεται.
    Με chrome μπήκες;
    Πες μου, ταιριάζει σ’ ένα πραγματικά αυτονομημένο άτομο να στηρίζει ενεργητικά μια πολυεθνική της πληροφόρησης;

    Καμιά ανοχή! Σύμφωνοι! Υφ’ όρων ανάθεση από το κοπάδι που νομίζεις ότι βρήκες: να πας να τους κάψεις όλους συλλήβδην κι άμα σε πάρουν βγες και πες τον εαυτό σου αιχμάλωτο αντί πολιτικό κρατούμενο για να τοποθετηθείς με ιδεολογική καθαρότητα.

    Την ταμπακιέρα σου τη χαρίζω

  10. εντάξει, όταν κράζαμε τον σακκά επειδή ξέφυγε από την “καθαρότητα” ήταν καλά, τώρα που οι δικοί μας βάζουν στο παιχνίδι τους σταλινικούς και τους λάτρεις των γκουλαγκδε θέλουμε να ακούμε κουβέντα…
    ωραίος μηδενισμός, με ήρωες και είδωλα…
    σας τον χαρίζω

  11. μπεεε says:

    η εφημεριδα κοντρα ειναι δηλωμενοι μαρξιστες λενινιστες
    -κομουνιστες ναι, ομως καμια σχεση με σταλινικους

    οχι οτι αυτο το δεδομενο απαλειφει τις αντιφασεις της σπφ, απλα μη γραφετε αλλ’αντ’αλλων

  12. σύντροφε μπεεε
    η κόντρα είναι δηλωμένοι σταλινικοί, ρωτήστε τους. Είναι κι όλας η ιστορική συνέχεια του κόμματος ΣΑΚΕ (με ηγετικό πυρήνα τους σημερινούς κοντραίους) που είχαν στο σήμα τους τον Στάλιν

  13. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:

    Οταν κάποιος δείχνει το δρόμο οι “αλλεργικοί” κοιτάνε το δάκτυλο …

  14. anti-worker says:

    Ενδεικτικά ένα άρθρο των “συντρόφων” που αποθεώνει το σταχανοφισμό. Σταλινομούλαρα με τη βούλα είναι οι κοντρέοι, αλλά και σκέτοι μλούδες να ήταν, υπάρχει σοβαρή αντίφαση.

    https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1392694

  15. ‘Ισως θα έπρεπε να δώσουμε λίγο περισσότερο προσοχή και σημασία στα περι κοινονιστών ή μη που ανέφερε παραπάνω η Ναταλία αλλά από ότι φαίνεται ο σχολιασμός για το τι είναι η Κόντρα ή για το αν παρεκκλίνουν τα μέλη της Σ.Π.Φ από τα μηδενιστικά ΄΄πρέπει΄΄ ορισμένων είναι σημαντικότερο από την διαρκή μεταξύ μας διάσπαση η οποία αποτελεί χαρμόσυνη είδηση για κράτος,φασίστες και λοιπά καθάρματα!χωρίς να θέλω να μπω σε αναλύσεις περί ορθής αντίστασης σε όλο αυτό και ”σωστής” επαναστατικής δράσης,θα ήθελα απλά να ρωτήσω αν θεωρείται σωστό(ειδικά σε μια περίοδο όπως η τωρινή) να αφήνουμε μικρόθεωρητικές-ιδεολογικές διαφορές να μας αποπροσανατολίζουν και να αποτελούν εμπόδιο σε κοινές δράσεις του ευρύτερα αντιεξουσιαστικού χώρο με αποτέλεσμα την αποδυνάμωση του και την κατάληξη του δυστυχώς σε ρόλο απαθούς παρατηρητή των τραγικών γεγονότων!ας μην να αναλωνόμαστε σε αυτά που προανέφερα αλλά ας αγωνιστούμε έμπρακτα για την ολοκληρωτική καταστροφή κράτους και συστήματος!

    ΛΥΣΣΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
    ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ!

  16. Prometheus says:

    H alhthia einai pws oi “stalines” ths kontra exoun deiksei perissotero allhlegguh apo opoiondhpote anarxiko se aristerous, mhdenistes kai anarxikous:
    A) einai paron se ola ta epanastatika stratodikia
    B) einai oi monoi pou diathetoun domh katagrafhs praktikwn olwn twn dikwn

    Ara filoi mou kai exthroi mou arxiste prwta na lambanete upopsin thn sunhsfora tou kathenos kai meta krakste apto pouthena sas

  17. Μα πως καθε φορα ο σχολιασμος καταληγει σε γηπεδο;ακομα και χωρις “κοινωνιστικες” παρεμβασεις εχουμε αφορισμους λεκτικες επιθεσεις και γενικευμενη απαξιωση…

  18. συμφωνώ απόλυτα με τον maxwell οταν γράφει: “θα ήθελα απλά να ρωτήσω αν θεωρείται σωστό(ειδικά σε μια περίοδο όπως η τωρινή) να αφήνουμε μικρόθεωρητικές-ιδεολογικές διαφορές να μας αποπροσανατολίζουν και να αποτελούν εμπόδιο σε κοινές δράσεις του ευρύτερα αντιεξουσιαστικού χώρο με αποτέλεσμα την αποδυνάμωση του και την κατάληξη του δυστυχώς σε ρόλο απαθούς παρατηρητή των τραγικών γεγονότων!ας μην να αναλωνόμαστε σε αυτά που προανέφερα αλλά ας αγωνιστούμε έμπρακτα για την ολοκληρωτική καταστροφή κράτους και συστήματος!”

    Αλλά εμείς δεν είμαστε οι πρώτοι διδάξαντες της διάσπασης του χώρου;(να ξαναθυμίσω τη φάση σακκα;) Ας δούμε πρώτα τις δικές μας ευθύνες λοιπόν και όχι καθε λίγο να κράζουμε τους κοινωνιστές…
    Εγώ δε μιλάω με όρους “καθαρότητας”, αλλά όχι και παρέα με τους σταλινικούς! Είναι εχθροί μας ακόμα και όταν μεταμφιέζονται σε “αλληλέγγυους” για να εξυπηρετήσουν τα πολιτικά τους συμφέροντα. Μια ζωή αυτό έκαναν. Και ο Λένιν έγλυφε τους αναρχικούς μέχρι να πάρει την εξουσία και μετά τους φυλάκιζε και τους εκτελούσε. Αυτή είναι η φύση των διαφόρων Λένιν και Στάλιν

    • Prometheus says:

      Re file epeidh to kourases
      Tsekare apla pws krazeis tous kontreous pou ontws einai grafika apolithwmata alla einai eksokoinobouleutika apolithwmata kai aptous ligous pou sthrizoun me domes kai me thn parousia tous tous fulakismenous agwnistes shmeron hmeran

      Kai milas gia ton sakka pou eftase mexri kai bouleutes na bazei na milane gia thn partu (anamesa se alla) tou xwris na exei kanena thema

      Dld den katalabeneis oti exeis thema?

      • Εκτος απο το οτι ειναι εξοκοινοβουλευτικη αριστερα επειδη δεν μπορει να μπει στο κοινοβουλιο και οχι για κανεναν αλλο λογο, ολη η αλληλεγκυη πηγαζει απο την προσπαθεια τους να προσελκυσουν πσυφους.

  19. ti egine kala vlepoun ta matakia mou… ara ta krithria me pious 8a sundialegomaste politika einai to pios mas kanei allhlegguh kai oxi to politiko upova8ro tou, gt dld na mhn anevazoume tpt sto indymedia kai na stelnoume keimena sthn kontra, me thn idia logikh kai o sakas pou tou kane allhlegguh to suriza na arxisei na stelnei keimena se ekdhlwseis tou suriza alla nai to suriza einai reformistiko enw h kontra einai or8odoxoi komounistes…

    • Προπονητής says:

      Οπα οπα
      Χαλάρωσε φίλε το ΤΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι ρεφορμιστικό απλά είναι κόμμα μες στη βουλή και μάλλον θα εχεις και σχέσεις μαζι τους για να μιλάς έτσι

      Ο Σακκάς ζήτησε απ’τον τσυριζα να τον στηρίξει όχι απλά δεν είχε πρόβλημα που το έκανε

      Και επίσης το κείμενο λέει ότι στάλθηκε εδώ (ίσως και πριν πάει στο κόντρα)

      Υ.γ. Κόμμα στην Βουλή σημαίνει ιεραρχίες, μπάτσοι καταπίεση εκμετάλλευση κ.λ.π. (έτσι για να φρεσκάρουμε και λίγο την μνήμη μας)

      • Gia na kanei kapios mia kritikh prepei an einai enoplos antarths? Mhn mou peis to gnwsto epixehrhma oti den kanw kritikh apla prospa8w na sukomafanthsw… Υ.Γ. sunexizw kai 8a sunexisw na sthrizw ka8e ametanohto enoplo antarth anexarthtws ideologias (SPF, ta paidia apo velvento, 17 noemvrh, epanastatikos agwnas), exei epikrathsei kakws pisteuw mia nootropia oti otan kapios paei na 8esei ena 8ema pou den gleifei kai latreuei thn spf, ginetai amesws kakoproairetos provokatoras allwn politikwn ideiologiwn kai den xerw kai gw ti

      • Καλα εσυ εχεις ξεφυγει πιο μακρια και απο τους φασιστες στα επιπεδα γκεμπελισμου. Οχι, εγω λεω οτι ενα βραδυ σηκωθηκε απο το κρεβατι στο νοσοκομειο όπου ηταν σε κατασταση εκτακτου αναγκης, μπουσουλησε μεχρι το τριτο αριστερα παραθυρο των γραφειων της κουμουνδουρου, οπου σε ενα σκοτεινο γραφειακι υπο το φως ενος κεριου καθοταν και μελετουσε ο Αλεξης Τσιπρας τα απαντα του Γκαλμπρέιθ, του πεταξε μια πετρουλα στο παραθυρο και καπως ετσι το παιδι της αλλαγης καθησε να ακουσει με ευλαβικη συμπονια τα προβληματα του απεργου…

        Καλα, μιλαμε οτι εχουμε ξεφυγει…οσοι εχουν τοσο ευκολα το ψεμα στο στωμα τους μην δισταζοντας να συκοφαντήσουν ακομη και πολιτικους κρατουμενους που δεν εχουν/ειχαν τροπο να απαντησουν αμεσα, θα την βρουν απο εκει που τους αξιζει, δηλαδη απο την αναρχικη οργη και εκδικηση.

        τωρα, πανω στην ηλιθια κουβεντα που εχει ανοιξει:
        Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι αν οχι εχθρος, σιγουρα οχι συμμαχος και θα τον βρουμε μπροστα μας. Ειναι ενα συνοθυλλευμα ρεφορμιστικων κομματων και ομαδων που εχουν πειθαρχησει πισω απο μια γραμμη νεο-πασοκικη με σκοπο την εξουσια. Ναι, εχει ιεραρχικη δομη και λειτουργει στην βαση του δημοκρατικου συγκεντρωτισμου, οπου η μειοψηφεια καληται να πειθαρχησει στην επιθυμια της πλειοψηφειας. Τωρα βεβαια, επειδη ολοι αυτοι προερχονται απο διαφορετικα σεχταριστικα υποβαθρα, λογικο ειναι να βγαινει την μια απο αριστερα καμια Ροζα, την αλλη απο Δεξια καμια Κατσελη και να γινονται ρεζιλι.

        Η κοντρα απο την αλλη, ειναι μια ξεκαθαρου σοβιετικου-σταλινικου προσανατολισμου οργανωση, εχει συμμετασχει και σε εκλογες με απολυτη αποτυχια. Η μη συμμετοχη της απο ενα σημειο και μετα κρινεται μαλλον ως στρατηγική παρα ιδεολογικη επιλογη. κλασσικη τακτικη των σταλινικων κομματων σε καιρο ειρηνης ειναι να φαινεται ο μηχανισμος τους μεγαλυτερος απ’ οτι ειναι. Ετσι η Κοντρα εχει πολη καλη δομη και εφημεριδα, φαινονται συχνα πυκνα παροτι ειναι τρεις κι ο κουκος. Οπως λεει και το ρητο, αν θελει να επιβιωσει ενα κομμα της αριστερας, οσο μικροτερο το κομμα, τοσο μεγαλυτερα πρεπει να ειναι τα κομματοσκυλα.

        Η Κοντρα ως συνεπεις σταλινικοι (και οχι μπρεζνιεφικοι οπως το κκε) ειναι σε πολεμο με την αστικη δημοκρατια. Σε αυτο τους τον πολεμο, για δικους τους λογους,εχουν επιλεξει την τακτικη των συμμαχειων(το ιδιο αλλωστε εχει κανει και το ΕΕΚ). Κρινουν οτι οι συνεπεστεροι αντιπαλοι του καπιταλισμου αυτην τη στιγμη ειναι οι αναρχικοι, τους οποιους και προσεγγιζουν. Ετσι εξηγειται η -όντως- πολυ καλη δουλεια που κανουν στα στρατοδικεια συντροφων.

        επειδη ομως φαινεται οτι παρχει συγχηση, κι αυτοι ειναι αριστεροι. και αυτους θα μπορουσαμε εν δυναμει να τους βρουμε μποροστα μας. Το γεγονος οτι δεν ειναι στην βουλη, δεν αποβαλει το γεγονος οτι ΚΑΙ αυτοι λειτουργουν με ιεραρχια και οχι με αμεση δημοκρατια ή ομμοφωνια, στις οποιες δεν πιστευουν.
        Απλα, η κοντρα σε αντιθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ ειναι πολυ πιο μσυμπγης ιδεολογικακαι εχει παρα πολυ λιγα μελη. Αυτο εξαφανιζει τις εσωτερικες κοντρες και κανει σχεδον αορατο τον δημοκρατικο συγκεντρωτισμο ή την ιεραρχια. Παρ’ ολα αυτα υπαρχουν και αν η κοντρα καποια στιγμη αποκτουσε το μεγεθος, πχ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα φαινοντουσαν ξεκαθαρα.

        Και στα δυο μορφωμματα, οπως και στο κκε και στην ανταρσυα, στην βαση τους ή καπου σε καποια συνειστωσα τους, υπαρχουν ανθρωποι αγωνιστες και επαναστατες. καποιοι δεν πιστευουν καν στον κοινοβουλευισμο.Ειναι πολυ λιγοι βεβαια και ειναι κατακριτεοι για την επιλογη τους να συστρατευθουν -κυριως στον συριζα- με καιροσκοπους και καρεκλοκενταυρους

        βεβαια για εσας τους “αντικοινωνιστες”, ολα αυτα λιγη συμμασια εχουν, καθως το συνθημα “θανατος στα κομμουνια” σας ειναι πολυ οικειο και τα ορια μεταξυ ενος σταλινικου και ενος αναρχοκομμουνιστη χαρασονται κατα-βουληση και αναλογα με το ποιος ασχολειται ακομη μαζι σας.

        Να δω, θα περασει ή θα με κοψει η… αναρχικη ηθικη και τζαμπα εγραφα…

  20. To oti kapoios tha sunhgorouse uper tou suriza se auto to meso den to perimena

    To oti uparxoun apeiroi pou blepoun to daxtulo einai profanes kai den prokeite na allaksei

    Apolambanw thn keimenara kai oi komplexikoi as moirologane

    Dunamh stous enoplous antartes

    Y.g. o suriza einai komma sthn boulh kai sugkekrimena antipoliteush me oti sunepagete auto (etsi gia na exoume kati na leme)

  21. μα γιατι; says:

    Μα γιατι δεν αφηνετε το σακκα επιτελους ησυχο;πιθανοτατσ να ξερετε τα γεγονοτα ακραια διαστρεβλωμενα και απλα να τα αναπαραγεται!ας μας πει επιτελους καποιος τις πηγες του και τις αποδειξεις για τη σχεση με τιε πουτανες του συριζα!η κοντρα σας πειραξε τωρα!το οτι ειστε τρεις και ο κουκος οχι;το λιγοι αλλα καλοι καμια φορα κατανταει ψευδαισθηση που απλα κρυβει την πασης φυσης ανεπαρκεια!

  22. pio suriza eimai re paidia ti lete, apla den maresei h upokrisia, plhroforiaka to keimeno auto egw to diavasa prwta sto indumedia prin anevei edw kai ekei to eixe anevasei h kontra. Epishs gia beite merikoi merikoi na diavasete ligo th kosmo8ewria exoun oi kontreoi, apo pote mia anarxomhdenistikh enoplh organwsh sunergazetai me ena komounistiko komma pou milaei gia pallaiko xeshkwmo kai laikh exousia pame kala re paidia mhn prospa8oume na dikaiologhsoume ta adikaiologhta. La8os sthn lexh sunergazetai, daxei den einai sunergasia alla sigoura den empiptei sthn logikh ths spf auto to xafniko keimeno…..

    • Einai merikoi anthrwpoi pou den lene na ksekolisoun apto daxtulo

      To ti empiptei sthn logikh ths spf kai ti oxi astous na to kseroun kalutera …

      Ama exeis aporeies epikoinwnhse mazi tous kai stamata ta dhmosia nazakia

  23. Για μια ακομα φορα κοιταμε το δαχτυλο οπως σωστα γραφτηκε. Αν θελετε να μαθετε γιατι οι ΣΠΦ ανεβασαν το κειμενο τους στην Κοντρα ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑ, επισης εχει 3 φορες τη βδομαδα συνεδριαση, (θα τους βρειτε στη σταση φυλακες Κορυδαλλου,αφετηρια στην Πειραιως) ΝΤΑΞΕΙ ειναι γελοιο να εχει ανοιξει ψιλη κουβεντα για ανθρωπους που δεν μπορουν να απαντησουν αμεσα και ο καθενας να λεει το μακρυ του και το κοντο του.
    Για το ιδιο το κειμενο δεν βλεπω κουβεντα, και ειναι απο τα καλυτερα που εχουν γραψει οι πυρηνες…και ειδικα η τελευταια παραγραφος που αφοριζει μεν πολυ σωστα τους ενδιαμεσους αγωνες, αλλα παρουσιαζει και τη σπουδαιοτητα της κατα δυναμην εξεγερτικης δρασης εστω κι οταν ειναι αυτου του ειδους η κινητοποιηση…
    χααααααααααααοοοοοοος μονο χαος

  24. “To ti empiptei sthn logikh ths spf kai ti oxi astous na to kseroun kalutera …”
    “Αν θελετε να μαθετε γιατι οι ΣΠΦ ανεβασαν το κειμενο τους στην Κοντρα ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑ”

    Ε, όχι ρε παιδιά, αυτό είναι μυστικισμός και όχι μηδενισμός! Η νέα αναρχία διαλύεται από κάτι τέτοιες λογικές.
    Και τώρα σας δείχνω το φεγγάρι, μην κοιτάτε το δάχτυλο…

  25. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:

    Και επίσης το “συνεπές αναρχικόν” είναι να κόψετε το ποδόσφαιρο και να μη ξαναπατήσετε σε δημοτικό γυμναστήριο, γήπεδο μπάσκετ κλπ διότι όλοι οι ιδιοκτήτες
    αυτων των γηπέδων δήμαρχοι ειναι φασιστες , δημοκράτες , αστοί , καπιταλιστές κλπ

  26. anti-worker says:

    gelame, το χάος προκαλείται από τις παραφωνίες όχι από τα σχόλια. Η διατύπωση περί εξεγερτικής δράσης εντός των ενδιάμεσων κοινωνικών αγώνων είναι πολύ θολή. Η λες ξεκάθαρα, χρησιμοποιώ τις κινητοποιήσεις των μαζών για να κάνω αυτό που θέλω εγώ ή λες θεωρώ πως μέσα από τους αγώνες αυτούς, άσχετα με το αν είναι σάπιοι, μπορεί να χτιστεί κάποια συνεργασία ή να οικοιοποιηθούν εξεγερτικές αντιλήψεις και πρακτικές κάποια κομμάτια που βρίσκονται στο δρόμο. Η πρώτη είναι μηδενιστική αντίληψη, η δεύτερη κλασσική εξεγερσιακή. Σεβαστές και οι δύο αλλά πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι εννοεί ο καθένας κάθε φορά για να μη μπερδευόμαστε. Δεν είναι η πρώτη φορά που η σπφ μπαλατζάρει θεωρητικά ανάμεσα στις δύο αυτές τάσεις. Η σαφήνεια δε σημαίνει ιδεολογική καθαρότητα. Σημαίνει ωριμότητα σκέψης και αυτοπεποίθηση περί γνώσης του τι πιστεύει αυτός που εκφράζει μια άποψη.

    Όσο για τους κοντρέους, όπως πολύ σωστά είπε κάποιος από πάνω, η στήριξη οργανώσεων όπως η σπφ, με δεδομένο αντι-λενινιστικό και αντι-σταλινικό λόγο είναι ξεκάθαρα θέμα πολιτικής τακτικής.Τα ίδια παντελάκη μου δηλαδή. Έχουν περάσει τόσες δεκαετίες και υπάρχουν ακόμα αναρχικοί αρκετά αφελείς ώστε να εμπιστεύονται σταλινικούς. Αυτό κάτι λέει για την θεωρητική ποιότητα του “χώρου” κατ’ εμέ. Επίσης οι αναρχοκομμουνιστές δέχονται τα βέλη της κριτικής για άλλους λόγους από ότι οι αριστεροί. Δεν είναι το ίδιο ο Μάχνο και ο Λένιν. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι πως οι περισσότεροι “αναρχοκομμουνιστές” είναι αριστεροποιημένοι αναρχικοί ή αναρχίζοντες αριστεροί και όχι αυτό που λένε πως είναι. Αυτοί ναι, αντιμετωπίζονται όπως οι αριστεροί και δικαίως.

    • Αυτο βεβαια το τελευταιο ειναι δικια σου αντιληψη περι της ιδεολογιας του αναρχοκομμουνισμου και εμπιπτει στην ιδια κατηγορια με το σκεπτικο “οτι ειναι μακρια μου ειναι καλυτερο απο οτι ειναι κοντα μου” το οποιο χρησημοποιησαν και οι κοινωνιστες με την στηριξει στα ξενα ανταρτικα και οχι στο εγχωριο, αλλα και οι σπφδες, βαφτιζοντας συντροφους ανθρωπους στο εξωτερικο, με τους οποιους εχουν διαφορες χαοδως μεγαλυτερες αποτι με συντροφους στην ελλαδα και οχι μονο αυτο, αλλα φτασανε στο σημειο να τους επιτιθενται κιολας.

      • anti-worker says:

        Όχι φίλε μου δεν είναι δικιά μου αντίληψη και μην προσάπτεις τις λογικές που περιγράφεις σε άτομα που δεν γνωρίζεις.

        Μιλάω καθαρά για το θεωρητικό υπόβαθρο. Ένας αναρχοκομμουνιστής για παράδειγμα δεν πιθηκίζει ΕΑΜ ΕΛΑΣ κλπ., έχει σαφέστατα διαχωρισμένη θέση από τα κόμματα και τις εκλογές, δεν κλείνει το μάτι σε κοινοβουλευτικά κόμματα, γνωρίζει το ιστορικό του παρελθόν κλπ. Αυτά δεν είναι άποψη είναι πραγματικότητα.

        Καμιά σχέση με την Ελλάδα δηλαδή.

  27. ”Και επίσης το “συνεπές αναρχικόν” είναι να κόψετε το ποδόσφαιρο και να μη ξαναπατήσετε σε δημοτικό γυμναστήριο, γήπεδο μπάσκετ κλπ διότι όλοι οι ιδιοκτήτες
    αυτων των γηπέδων δήμαρχοι ειναι φασιστες , δημοκράτες , αστοί , καπιταλιστές κλπ”

    ”Με chrome μπήκες;
    Πες μου, ταιριάζει σ’ ένα πραγματικά αυτονομημένο άτομο να στηρίζει ενεργητικά μια πολυεθνική της πληροφόρησης;”

    Κανεις δεν εκανε κριτικη στο αν ειναι ”καθαροι” στην καθημερινη τους ζωη. Εχει ξεκαθαριστει οτι αυτο ειναι ανεφικτο -γι’ αυτο δεν στηριζουμε πχ τις αντι-δομες- και οτι ολοι κανουμε γενικα στην ζωη μας συμβασεις. αγωνας ομως καποιου ειναι οι αναρχικες του πραξεις και οι αποψεις του, αρα πρεπει να ειναι καθαρες. Ετσι, οταν γραφεις ΚΟΝΤΡΑ δημοσια και επισημα σημαινει -τουλαχιστον εγω αυτο τεινω να καταλαβω- οτι ιδεολογικα τους θεωρεις -εστω με την ευρυτερη ενοια- συντρφους και αλληλεγκυους.Το γιατι αυτο δεν ισχυει νομιζω δεν υπαρχει λογος να πω.
    Ενα αλλο θεμα που ηθελα να θειξω και ειναι παρεμφερες ειναι αυτο των κοινωνικων αγωνων. Οπως ειπα και πριν προφανως ολοι κανουμε συμβασεις. Για παραδειγμα εγω μπορει να διεκδικω καλυτερους μισθους αλλα χωρις νο θεωρω αναρχικο. Το προβλημα ειναι ομως οτι αυτες οι συμβασεις δεν πρεπει να με οποιονδηποτε τροπο να αφηνω να φενονται ως αποψεις μου και αντιληψεις μου η μερος της ιδεολογιας μου. Θελω να καταληξω στο οτι δεν διαφωνω με το οτι συμμετεχουν σε ρεφορμιστικους αγωνες αλλα με το οτι το κανουν ως σπφ και ετσι ενοειται οτι αυτοι ειναι μερος του αναρχικου αγωνα.

    ΥΓ: δυστυχως μεχρι και εδω εχει γινει γηπεδο, κατι πρεπει να αλλαξει.

  28. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ says:

    ΕΛΛΑΔΑ : ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ:

    37 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

    ΝΑ ΧΕΣΩ ΤΟ ΚΩΛΟΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ

    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ

    ΚΑΤΩ ΟΙ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΙ – ΜΠΟΥΛΡΩΤΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ

  29. Οτανν εχουμε μια θεωρηση-αντιληψη οπως αντικοινωνισμος ή κοινωνισμοα κλπ δεν σημαινει οτι αφοριζουμε αλλους συνεπεις επαναστατες αλλων τασεων. Την απραξια απαξιωνουμε. Η δραση ενωνει. Ολα τα αλλα τα θεωρω θεωρητικες φλυαριες. Και ολοι οι αντισπφ εδω θα απαντησετε γιατι και οι αναρχικοι απο την δ στειλανε επεισης στη κοντρα? Η οποια ειχε εκδηλωση για τις φυλακες νεου τυπου.

    • <> sunepeis <> einai kai to kke(kokinoi fasistes) file, den alaxe pote ta legomena tou gia koinwnikopoihsh monopoliwn anti8etoi sthn eurwpaikh enwsh, pistoi stis komounistikes axies tous, sunepeis ws pros tis idees kai tis praxeis tous epishs einai kai oi fasistes. ara den einai mono h sunepeia ws pros thn drash kai thn 8ewria auto pou mas kanei na enw8oume me kapious… den nmzw na pisteueis oti h kontra einai eleu8eriakoi komounistes kai oti den pairnoun apofaseis mesw ka8eths grammhs

  30. αντωνης says:

    Ειναι φανερο οτι στα σχολια δεν υπαρχει διαλεκτικη διαθεση.Μηδενιστης η αναρχικος δεν σημαινει οτι φωναζεις μεχρι να σου πουν οτι εχεις δικιο,οποτε καλο ειναι ο καθενας να προσπαθει να καταλαβει τι λεει ο αλλος απο το να ψαχνει τροπους να τον απαξιωσει.
    Οσο αφορα την επιλογη της Σ Π Φ και των εγκλειστων αναρχικων να παρεμβουν στην εκδηλωση της κοντρας, ποσο μαλλον για ενα ζητημα που τους αφορα και αμεσα, εγω θεωρω οτι ειναι ακριβως στη λογικη της εξαπλωσης του λογου τους και συνεπως στη διαχυση του. Οταν οι ανθρωποι αυτοι ειναι οι μονοι που κανουν αποδελτιωση των δικαστηριων,εστω και υοο το δικο τους πρισμα, και σε αναγνωριζουν ως πολιτικο ον τοτε μια αρχη ειναι να αναγνωρισεις και εσυ οτι εχουν καποια ιστορια αγωνα στον οποια φυσικα δινουν τα χαρακτηριστικα της ιδεολογιας τους. Αυτο σημαινει οτι στην συγκεκριμενη εκδηλωση θα συναντουσες και στρατευμενους απολυτους ανθρωπους που μαλλον δε θα εδινα καμια σημασια στο νοημα των δυο κειμενων αλλα και ανθρωπους πιο ανοικτους που θα επαιρναν στα σοβαρα την αποψη σου και πιθανοτατα να επηρεαζονταν απο αυτη για ενα και μονο λογο. Επειδη ενδιαφερονται να αγωνιστουν και δεν εχουν κουρνιασει απαθεις σε ενα καναπε. Και σιγουρα αξιζει να παρεμβαινεις σε εκδηλωσεις που το εδαφος για διαχυση ειναι πιο γονιμο σε σχεση με την κανονικοτητα και την γενικευμενη αδιαφορια της κοινωνιας μας. Παρεμβαση δε σημαινει συμφωνια και εξισωση του λογου. Και οπου κρινει ο καθενας παρεμβαινει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*