Ελλάδα: “Για την επίθεση στον αναρχομηδενιστή Σπύρο Μάνδυλα”

anarchy-black-background-a

Στάλθηκε στο Inter Arma:

Η επίθεση που δέχτηκε ο σύντροφος αναρχομηδενιστής Σπύρος Μάνδυλας απο 6 άτομα,μέσα στο αναρχικό στέκι Ναδίρ,στις 20 Μάη,είναι ένα γεγονός που μας απασχόλησε ιδιαίτερα ως Σ.Α.Μ.Χ.Ο.

Το να χτυπούν επί 1μιση ώρα 6 άτομα,έναν αγωνιστή που μόλις βγήκε από μια απεργία πείνας 54 ημερών,μας οδήγησε στο να πάρουμε σαφή και κατηγορηματική θέση υπέρ του Σπύρου και να σταθούμε απέναντι στην συγκεκριμένη πράξη.Ως αναρχικοί αδυνατούμε να καταδικάσουμε ανθρώπους,γιατί δεν είμαστε ούτε κριτές,ούτε δικαστές.

Η πράξη αυτή καθεαυτή επίσης,είναι για εμάς ύπουλη και δειλή,λόγω της αριθμητικής υπεροχής των 6 και λόγω της κατάστασης της υγείας του συντρόφου.

Η στηριξή μας είναι ξεκάθαρη και στέλνουμε τους αγωνιστικούς μας χαιρετισμούς.

Στο πλευρό του αναρχομηδενιστή Σπύρου Μάνδυλα
Στο πλευρό του αναρχικού στεκιού Ναδίρ

Σύμπραξη Αναρχικών Μηδενιστών Χαοτικών πλατείας Όλγας

Πάτρα

-Αδυνατούμε να αναφέρουμε τον όρο αλληλεγγύη,γιατί χρησιμοποιείται σαν όρος αλόγιστα,πολλές φορές και από συστημικούς ρεφορμιστές με τον μανδύα του αναρχικού.Είμαστε στο πλευρό οποιουδήποτε μάχεται με λόγο και πράξη το σύστημα,την εξουσία και τους θεσμούς της.

-Οι επιθέσεις κατά των πραγματικών αναρχικών και αντιρεφορμιστών,είναι κάτι το οποίο πλέον έχει πάρει διαστάσεις πανελλαδικά,αφού ανέλαβε η κυβέρνηση της αριστεράς.Οι προφητείες για παρακράτος του Σύριζα,αρχίζουν και φαντάζουν πραγματικές απο ορισμένους που σπεύδουν να επιβεβαιώσουν και να επιβεβαιωθούν.

9 Comments

  1. Please, can you better explain what happened?

  2. Internationalist says:

    Inter arma´s dear comrades

    It would be great if you could add more information about this incident. We’ve supported Spyros M. many times because we feel afinity with him and we would’y like to know who are those ones and what anarchist current is slander and beating him. Despite the fact it’s obvious you´re not neutral please let the comrades in a clearly way what’s really going on Greece. War hugs from “south america”, from our egoist and nihiist barricade.

  3. ινφορμαλε says:

    1) η όλη ρητορική σας παραπέμπει σε χριστιανική σέχτα καθότι βρίθει χριστιανικής ηθικολογίας προβαλλόμενη απο μια θυματοποιημένη θέση. Βεβαίως και οι αναρχικοί κρίνουν ( όπως και κρίνονται ) και πολλες φορές καταδικάζουν καθότι κυοφορούν ένα δικό τους δικαιικό σύστημα με βάση τις αξίες και τα πιστεύω μας κόντρα στον νομικό πολιτισμό και την αστική ηθική. Για παράδειγμα μια πράξη επίθεσης σ ένα καπιταλιστικό στόχο αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση ενός πολιτικού σκεπτικού που έχει κρίνει και καταδικάσει τον στόχο βάσει του δικαιικού μας συστήματος. Η ευθυνοφοβία και η ουδετερότητα ταιριάζουν στους κύκλους της απάθειας όπου η συνέπεια και η ρήξη μπροστά στο βάρος των αποφάσεων έχει αντικατασταθεί από εύπεπτες αποκηρύξεις και βερμπαλιστικά λογύδρια παραίτησης
    2) ο αλληλεγγύη είναι μια δυναμική σχέση που διαπερνά τις ανεξούσιες συντροφικές επαφές μας και δεν χαρίζεται σε καμία κυβερνητική γκρούπα ή θεσμικό φορέα. Επειδή λοιπόν αποτελεί δομικό λίθο των κοινοτήτων μας οφείλουμε να την υπερασπιζόμαστε και να μην την πετάμε φοβικά απ το αναρχικό μας οπλοστάσιο.
    3) η συνωμοσιολογία ανέκαθεν επισκίαζε τις επαναστατικές διαδικασίες πετώντας το βάρος της ευθύνης σε εξωγενή – μυστήρια φαινόμενα που αδυνατούμε να αναλύσουμε. Η απροθυμία πραγματικής εμπλοκής με την επαναστατική Υπόθεση γεννά εύκολες ερμηνείες ματαιοδοξίας και απόσυρσης απ τον αγώνα καθότι ” υπάρχει σχέδιο εξόντωσης “.
    Όλοι θέλουν το κακό μας, από παντού μας επιτίθενται οι προφητείες μίλησαν τα νεφελίμ ελλοχεύουν το τέλος του κόσμου είναι κοντά, αναμένουμε ένα θαύμα.
    Ιδού δη ευλογείτε τον Κύριον, πάντες οι δούλοι Κυρίου

    • ρε μεγάλε says:

      Απότι φένεται κάποιοι προσπαθούν να μεταφέρουν το ξεκατίνιασμα του ιντυ και στο ιντεράρμα.
      Οι συγκεκριμένοι έχουν ξεκάθαρα τοποθετηθεί με προηγούμενα κείμενα και λόγο τους,είτε σαν προηγούμενες ομάδες ή άτομα,ενάντια στην θυματοποίηση,πόσο μάλλον ενάντια στην θρησκεία και την χριστιανική ηθική(μάλλον οι μοναδικοί στην πάτρα.Επίσης μιλήσαν για τον όρο της αλληλεγγύης και όχι για την αλληλεγγύη.Όσο για τις μπηχτές περί παραίτησης,μόνο παραίτηση δεν έχουμε δει απ τους συγκεκριμένους,πάντοτε υπερασπίζονταν στην πράξη αναρχικά ιδεώδη,πόσο μάλλον και την πλατεία,όταν οι περισσότεροι την αγνοούσαν και αφήναν τον κόσμο που άραζε εκεί,έρμαιο συνεχώμενων επιθέσεων απ τα ΜΑΤ.
      Εντωμεταξύ το κείμενο αναφέρεται ξεκάθαρα στην επίθεση,δεν είναι το πολιτικό τους μανιφέστο.Μάλλον κάποιοι ενοχλούνται και πάνω στα νεύρα τους βγάζουν και λίγο κομμουνιστικό λόγο.Ξεκάθαρη λασπολογία,μην μας παιρνάτε για χαζούς,μάλλον επαληθεύετε τις κατηγορίες που προσάπτουν για αναρχοπατέρες και σαμποτάρισμα και στον κόσμο που έχει ξενερώσει με τη φάση στην πάτρα.

      • πατρινός μικροαστός says:

        Απλά και μόνο πες για ποιο λόγο έμπαιναν τα ΜΑΤ στην πλατεία (χωρίς να παίζει κάποια πορεία ή άλλου τύπου δράση)…άσε θα σου πω εγώ επειδή έπαιζε μουσική στη διαπασών μέχρι τις 6 το πρωί ανάμεσα σε σπίτια και πολυκατοικιες. πάρε την απολίτικη μεγαλοστομία σου και κάνε κανα μπαρ υπερασπιζόμενος το μεγάλο αναρχικό ιδεώδες big in japan στις 6 το πρωί. παραιτημένος απ τον αγώνα ανέκαθεν όχι τώρα.

  4. NonServiam {Inter Arma} says:

    From what we know, comrade Spyros is going to publish a public letter about the incident in a few days.

  5. ΣΥΡΙΖΑ?? says:

    Η επίθεση που δέχτηκε ο Μάνδυλας δεν έχει,νομίζω,καμία σχέση με το παρακράτος του ΣΥΡΙΖΑ,ούτε με τη στοχοποίηση της αντιρεφορμιστικής τάσης της αναρχίας από άλλους αναρχικούς,γεγονός που,βέβαια,αποτελεί πραγματικότητα και δεν είναι σενάριο συνωμοσιολογίας,όπως θέλει να υποστηρίζει ο/η παραπάνω ρήτορας, δεν έχει,όμως,να κάνει με την προκειμένη περίπτωση.

  6. -Αγαπητέ ινφορμάλε.Οι αναρχικοί σαφώς και κρίνουν,η λέξη ”κριτές” που χρησιμοποιήθηκε,πολύ εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος,ότι εννοεί τους δικαστές,μμε,ή τον οποιονδήποτε ευυπόληπτο πολίτη αυτής της κοινωνίας,που απλά κάθεται ρεμβάζοντας και τις περισσότερες φορές απλά κατακρίνει για να δώσει νόημα στην απραξία της ζωής του.Το δικαιικο σύστημα,τις ”αξίες” και τα πιστεύω ΣΟΥ,καλύτερα να τα κρατήσεις για τον εαυτό σου και να μην τα αναφέρεις σαν ”μας”.Εκτός από την αστική ηθική και τους καπιταλιστικούς στόχους,σ ένα άμεσο μέλλον,πολύ εύκολα οι ίδιοι στόχοι μπορούν να αντικατασταθούν πχ ,από μία κολλεκτίβα-εργοστάσιο η οποία θα καταπιέζει τους εργάτες,να είναι στην ώρα τους και να παράγουν,όχι πλέον με τον φόβο της απόλυσης και της οικονομικής κρίσης,αλλά με τον φόβο του αποκλεισμού τους από την κομμούνα,από το δικαστήριο της συνέλευσης της.Εχθρός μας δεν είναι μόνο ο καπιταλισμός αλλά η κάθε μορφή εξουσίας και εκμετάλλευσης που μπορεί πολύ εύκολα ν αλλάξει,όνομα και χαρακτήρα επιβολής της,δεν παύει όμως να καταπιέζει.
    Για την αλληλεγγύη που αναφέρεις,χαρακτηρίσαμε την αλόγιστη χρήση του όρου,μιάς και για εμάς πρέπει να είναι έμπρακτη,όπως μία παρουσία ή εκδήλωση ως προς αυτήν,και όχι στολίδι ”εύπεπτων αποκηρύξεων και βερμπαλιστικών λογύδριων”,όπως ο ίδιος/α αναφέρεις.Όσο για τον επίλογό σου,μιλώντας για συνωμοσιολογία και προβάλλοντας τον εαυτό σου εμμέσως πλην σαφώς ως υπερεπαναστάτη,πίσω απο την ανωνυμία,νομίζουμε δεν υπάρχει λόγος σχολιασμού,παρά μόνο τις καλύτερες ευχές μας και τους ”αγωνιστικούς” μας χαιρετισμούς στις πράξεις που έκανες ή θα κάνεις.Η δε τελευταία πρόταση,με την οποία αναφέρεσαι στον χριστιανισμό,όπως και ντύνεις όλο το σχολιό σου,πιθανότατα κρίνεις ακόμη μία φορά,μία λέξη.Την λέξη προφητεία που αναφέραμε ξεκάθαρα σαρκαστικά,μιας και πολλοί πριν βγει η κυβέρνηση της αριστεράς μιλούσαν για τον κίνδυνο που υπήρχε να μετατραπεί ο ”χώρος” σε παρακλάδι του Συριζα.
    -Απαντώντας και στον ΣΥΡΙΖΑ??,ότι σαφώς και δεν μπλέκουμε την συγκεκριμένη επίθεση με συριζαιικο παρακράτος,(εάν το κάναμε θα αναφερόμασταν στα άτομα)απλά μιλάμε για το γενικότερο σύνολο αποκλεισμών και επιθέσεων σε κομμάτια της ”μαύρης αναρχίας”,που πιθανότατα αφήνουν εκτεθειμένους τους συντρόφους μας και δίνουν ”ευκαιρίες”.
    Τελειώνοντας για τα σχόλια κάτω απ τον αγαπητό ινφορμάλε,πιστεύουμε ότι αναφέρονται σε ”ιδιαίτερα” γεγονότα στην πόλη της πάτρας και δεν χρήζουν περαιτέρω απαντήσης,ούτε μας αγγίζουν τα αναρχόμετρα που μπορεί να προβάλλουν κάποιοι,είτε αυτά είναι ”υπερ” μας,είτε κατά μας(για τον αγαπητό ”ρε μεγαλε”).Μας κέντρισε βέβαια το ενδιαφέρον η πρόταση του ”πατρινού μικροαστου”-”Απλά και μόνο πες για ποιο λόγο έμπαιναν τα ΜΑΤ στην πλατεία”.Εάν κάποιοι που θέλουν να ονομάζονται έστω αναρχικοί αναζητούν και δικαιολογούν τις επεμβάσεις των κατασταλτικών δυνάμεων,τότε μάλλον θα πρέπει να ανατρέξουν σε κείμενα ή δηλώσεις πιο αναλυτικών στο interarma ,περί ”γεροντικής άνοιας της αναρχίας”.

    Περιμέναμε σχόλια και ενδιαφέρον τουλάχιστον για τον σύντροφο,μιας και σε αυτόν αναφερόμαστε και όχι η προσπάθεια ΛΕΚΤΙΚΗΣ αποδόμησης μίας απλής δημόσιας τοποθέτησης μας σε ένα ιδιαίτερο περιστατικό.Υπάρχουν και άλλα κείμενα για τις θέσεις μας,τα οποία θα ενδιαφερόμασταν πραγματικά,να δούμε πως αποδομούνται,μιας και δεν είμασταν ποτέ ούτε θα είμαστε ”δάσκαλοι” ή ”πατέρες”,υπάρχει και τρόπος επικοινωνίας.
    Δεν κατέχουμε την αλήθεια,ούτε το παίζουμε γνώστες,αγωνιζόμαστε στο εδώ και το τώρα με όποιο μέσο μας αρέσει,όποια στιγμή και αν είναι αυτή.

  7. xontroulhs junior says:

    profanos kapioi pou autoapokalounte anarxikoi uposthrizoun mia epithesh ton mat se plateia… leei apla pes gia pio logo empenan sthn plateia ta mat… h logikh tou katse fronima gia na mhn exeis sunepies.. na eisai kalo paidi na einai kai oi mpatsoi kaloi.. thelhsh gia eksegertikotha miden misos gia to kratos kai thn katastolh miden. krazoun thn plateia kai ton kosmo pou goustarei na arazei ekei opos den exoun kraksei tous mpatsous exoun mia logikh tou typou kathese sthn plateia ara eisai enas apo autous. irthes se suneleush na ekfraseis allh apopsh tros poulema…sthn plateia den eida demones kai terata antithetos eida anthropous pou eksefrasa anixta 5 diafonies kai me dexthkan.exete ftasei to kinhma ena bhma prin thn autoktonia to katantate tsalakomeno xarti sta xeria pragmatikon exthron asxoleiste mono me thn plateia kai ton kosmo pou arazei ekei.. lete opios upothalptei autous einai to idio me autous. omos isxuei to antitheto autoi upothalptoun emas. emas pou h lussa genithike apo mia anagkh mesa sthn zoh mas kai sundiasthke me thn sunidish mas. h sunidish kai h tash gia eksegersh kai antidrash den didaskete se kanena biblio den analuete se kanena keimeno geniete bionontas anaptusete kai ekdhlonete pratontas!

Leave a Reply to ινφορμαλε Cancel

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*